در هر صورت این هیل شدن پانک خیلی کلیشه ای بود
نگاه هاش دقیقا مثل رامبل 2011 بود
ولی من اصلا فکر نمی کنم که پانک دیگه ریتین کنه(جلوی راک یا سینا)
نمایش نسخه قابل چاپ
در هر صورت این هیل شدن پانک خیلی کلیشه ای بود
نگاه هاش دقیقا مثل رامبل 2011 بود
ولی من اصلا فکر نمی کنم که پانک دیگه ریتین کنه(جلوی راک یا سینا)
مارک هنری هم هیل بود ولی رین خوبی داشت
به نظرم پانک تو سامراسلم با dq یا چیزای دیگه دوباره کمربند رو حفظ میکنه
پانک داره زیادیش میشه.
وقتشه که کمربند رو از دست بده